Herk-Weinig-Stad (15/08)

IMG_0652

Dorien

Dorien
Toen ik jou had gezien
Was ik serieus van mijn melk
Dronk ik maar van jouw kelk
Ik was de sterkste in de laatste 10

Dorien
Jij was de kers op de taart
van deze tocht in sneltreinvaart
samen met HvS, Schriel, Acht en Veur
knalden wij diverse crossboskes deur
Ik was sneller dan HvS in de laatste 10

Dorien
Een vrouw als jij zo sterk
In een stad met weinig Herk
Maar vooral een Herk met weinig stad
We hebben het zelden in Limburg zo goed gehad
Ik was sneller dan Acht in de Laatste 10

Dorien
Je sprak veel woorden met Schriel
Ik voelde mij echt een debiel
Zeker toen ik ging afrijden naar Sint-Truiden
Een 15-kilometerlange gewestweg naar het zuiden
Maar ach,
Ik was sneller dan Schriele in de Laatste 10

Stats: 48km, enkel Voorzitter 63km
Pisten: 2
Percentage Off-road/single-tracks: 75%
Genotsfactor: 4 sterren
Voor herhaling vatbaar: Jazeker, dus volgende keer graag sommigen moederdag anders aanpakken! Bij voorbaat dank!
Gegroet!