Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

INTERVIEW MET PE

Beste lezers,

Ik sta hier op de voetbalterreinen van Lommel met P v/d Bruulbikers.

Peter: P, proficiat met je tocht en ook met de nodige aanrijkilometers uiteraard.

P: Ja, dank U. Met deze laatste inspanning v/h jaar laat ik de concurrentie voor het klassement van de meeste km, ver achter mij.

Peter: Ik mag je toch P noemen, hé?

P: Ja natuurlijk.haha

Peter: Ja, puik gereden. Kun je onze lezers een korte samenvatting geven v/d tocht?

P: Ja zeker.

Peter: Doet u maar.

P: We zijn met 6 vertrokken aan de start en wisten al snel dat er hier een paar mooie tracks te vinden waren. Het weer was goed en de sfeer zat er zeker in .

Peter: En de strijd?

P: Ja, zoals gewoonlijk reed Vincke weer op kop, gevolgd door Spat, Stunt en Vice 8. Bressie en ik bleven vandaag op de achtergrond.

Peter: Die Vincke is echt wel de beste die jullie hebben, hé?

P: Ja zeker. Die man voelt zich goed in zijn vel, dat merk je aan veel factoren.

Peter: Bruulbiker v/d week?

P: Zeker.

Peter: Hoe blik je terug op 2013?

P: 2013 was voor de meeste van ons een voortreffelijk jaar. We kunnen tevreden terugblikken op kameraadschap en liefde voor het moutainbiken.

Peter: Mooi geformuleerd.

P: Dank U.

Peter: Een laatste vraag, daarna laat ik je doen hoor.

P: Geen probleem. Haha!!

Peter: Is het waar dat je gespot bent met het dragen van een currytrui?

P: Pardon?

Peter: Er zijn zopas foto’s opgedoken waarop je te zien bent met zo’n truitje vandaag.

P: Onzin. Ik heb zo geen trui.

Peter: Volgens de foto’s van Vincke en 8 wel.

P: Pure pesterij. Ze hebben het op mijn eindklassement gemunt. Hoe kan je nu zulke bewijzen leveren als je camera op een gevallen spiegel lijkt?

Peter: Maar Bressie, Stunt en Spat dan? Zij waren er ook.

P: Geen commentaar.(loopt boos weg)

Beste lezers laten we afronden dat het voor de meesten een geslaagde tocht was. Mag ik ook namens ons team jullie een gelukkig nieuwjaar wensen dat gepaard gaat met mooie toertochten zoals hier vandaag in limburg.

Stats P 138 KM min 100 currykilometers. 38 dan.

P

Geef een reactie

