Waanrijde!

op krak een uur van ’t stad ligt deze prachtregio. Vinke (toch wel de man die alles weet) wist me te vertellen dat deze regio ‘die van de Hagelandse chrono was, maar dan zonder huizen’.

En mooi was het er. Graanvelden (ons aller bierbasis) bij de vleet, werden er omzoomd met papaverbloemen. Paul (toch wel de man die alles weet, na Vinke) wist te vertellen dat er in ‘deze regionen nog best wat drugs verbouwd werden’. En inderdaad, een man met riek aanschouwde ons met vreemde blik.

De tocht ging mooi op en neer, met prima bepijling en een prachtige beveurrung met lokale specialiteiten. Brambilla (toch wel de man die na Paul en Vinke alles weet) wist me te vertellen dat de lokele specialiteit van Chicago pizza was. In tegenstelling tot New York bijvoorbeeld.

Vinke koos voor de lange omvaart, want hij had er zin in. Stunt vlamde een extra lus, want hij ook had er zin in. De overige bikeri kozen voor de gemiddelde omvaart. Daardoor werd er ongeveer broederlijk aangekomen aan de finish, waar er nog iets genuttigd werd. Op de terugweg vertelde FredYpsilon ( toch wel de man die alles weet, na Brambilla, Paul en Vinke) me iets. Wat, is me spijtig genoeg ontgaan. Wat ik wel weet, is dat hij voor zijn porgedrag verkozen is tot biker van de week.

ik was er graag bij.

Slaapwel,

Stunt

Brambilla, Paul, Fred: 46
Stunt: 52
Vinke: 64

Geef een reactie

