P: “Dag mannen. Vincent.”

R: “Of Paki”

P: “Goeiemorgen Thomas, euh, Roze.”

K: “Hallo. Koen”

K2: “Hej. Koen.”

P: “Hehe, twee Koenen, da’s gemakkelijk!”

K: “Allé, we zullen eens vertrekken want er staat er nog een te wachten.”

P: “Waar gaan we naartoe? Heeft er iemand een GPS of zo?”

K: “Het Moretusbos, he. Hier rechts.”

R: “Hier wonen de ouders van den Acht, he, Macht en Vacht.”

S: “Hallo. Steve.”

K: “Langs hier Thomas. Hier staan pijltjes.”

Allen: “Welke gaan we volgen?”

K: “Pakt de blauwe maar.”

P: “Ik zie geen blauwe pijl.”

K: “Rijd dan maar gewoon door, we komen wel andere pijlen tegen.”

R: “Veel 3D, he!”

P: “Ja, meer dan ik dacht! Kei plezant!”

(Het is 9u45)

K2: “Ik moet eens naar huis. Ik moet op een begrafenis zijn om 11u.”

K: “Oké, we zijn hier vlak aan de politieschool, dan kunnen we de baan terug pakken, en dan het antitankkanaal.”

(Het is 10u30)

R: “Ik hoop dat ge ’t een beetje geestig vond?”

P: “Zeker, ‘k ben blij dat ik erbij was.”

R: “Allé, salut he!”

P: “Jow, groetjes!”

(Het is 10u45)

Sep: “He papa, ben jij al thuis?”

P: “Ja, en ik heb er toch 50 op staan.”

T: “Amai, zo moogt ge elke week gaan fietsen!”

P: “Awel!”

Geef een reactie

