Beste Bruulbikers,

Wat een schande om zo laat nog een verslag door te sturen,  vooral dan dat van Grobbenstof…spijt, vergeving.

Dus heel lang geleden waren we in Grobbendonk waar er een droogte heerste en daarom was er veel stof.

Als ik mij nog goed herinner was er zelfs spraken van een abnormale periode van droogte, die zware stofstroken veroorzaakten.

Onze voorzitter, Stunt, Stijn, Bressi kozen dan heel verstandig om 50 km door het stof te rijden.(iemand vergeten?)

Roze ,vincke en mezelf kozen 60 km door het stof te rijden.

Wat er toen in team B gebeurden weet ik niet meer zo goed maar ze hebben toen wel een band moeten vervangen.

In het stof.

Ik herinner mij buiten veel stof een redelijk goede Rose maar niet op(gewassen)tegen Vincke die veel power veroonde in die (stof)stroken

Moedig eindigde Rose op de 3 plaats.

Vincke dacht hetzelfde te kunnen doen met mij op de laatse 16km, dat koste hem een oerkramp en bijna de overwinning.

Op de streep werd P ingehaald door stof in zijn oog.

Leuk om daarna met de bruulbikers het stof weg te drinken, zelfs met slecht beer.

Sorry voor de eeuwigheid van wachten voor het verslag van Grobbenstof.

Ik heb op de laatste 16 km hier en daar nog wat foto’s getrokken.

P.

Geef een reactie

